sobota, 7 grudnia 2013

ho,ho,ho ....prezenty ,prezenty,prezenty :)

kochani wracam po przerwie :) (znowu :))
niestety dopadła nas awaria systemu :(
i  rozstanie z komputerem na dość długi czas ...
w domu płacz i zgrzytanie zębami bo wszyscy ,,uzależnieni,, od komputera :)
no ale już jestem ,,,
strasznie zapracowana przed ,,mikołajkami ,, i ,,gwiazdką,,
od 2 tygodni nie rozstaję się z maszyną :)
szyję,tworzę i szyję...:)
no i kiermasz przełożony na przyszłą niedzielę ,więc produkuję ...
kilka nowych kreacji ...
nowa lalka w kolekcji ,,od Mikołaja,, dla mojej trochę już wyrośniętej córci :)
no ,ale niech jej będzie :) przynajmniej ja skorzystałam
ROBECCA STEAM - śliczności
Synusio ma fazę na ,,Auta,, więc Mikołaj też się postarał :)
ja-pominiemy temacik :( ...ważne , że dzieciaki happy !
no i jeszcze Mikołaj charytatywnie dla Emilki- uwielbiam robić prezenty :)
ok ,to teraz kilka fotek ...











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz